هواوی و یک شرکت مخابراتی اندونزی به طور مشترک اولین انبار هوشمند 5G و مرکز نوآوری 5G اندونزی را معرفی کردند.

March 7, 2024
آخرین اخبار شرکت هواوی و یک شرکت مخابراتی اندونزی به طور مشترک اولین انبار هوشمند 5G و مرکز نوآوری 5G اندونزی را معرفی کردند.
[اندونزی، جاکارتا، ۸ مارس ۲۰۲۴]در 7 مارس، بزرگترین اپراتور مخابراتی اندونزی، اندونزی تلکوم،و هواوی اندونزی مراسم افتتاح اولین انبار هوشمند 5G اندونزی و مرکز نوآوری 5G را در پایتخت جاکارتا برگزار کردند..
 
مراسم افتتاحیه توسط گوو هیلونگ مدیرعامل هواوی اندونزی برگزار شد.مدیرکل مدیریت منابع و تجهیزات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اندونزی، یندو لو، مدیر شبکه اندونزی مخابرات، درک، مدیر بازاریابی اندونزی مخابرات، و مهندرا، رئیس انجمن لجستیک اندونزی، انبار هوشمند 5G را معرفی کردند.از جمله شرکت کنندگان، نمایندگان موسسه فناوری باندونگ بودند.، دانشگاه تلکوم و سایر شرکای صنعت.
 
اسماعیل انبار هوشمند 5G هواوی را هم به عنوان سابقه ای در صنعت و هم به عنوان یک مدل همکاری زیست محیطی ستایش کرد.مزایای حاصل از ادغام صنایع سنتی با تکنولوژی 5G در زمان واقعی و بدون مشکل به طیف گسترده ای از صنایع سود می رسانداین امر نیازمند تلاش های هماهنگ از سوی شرکای اکوسیستم برای ترویج تحول دیجیتال اندونزی است.
 
گو هیلونگ بر تعهد هواوی برای کمک به دولت اندونزی و شرکای صنعت برای استفاده از فرصت های تحول دیجیتال تاکید کرد. او اظهار داشت: "در نشست سال گذشته Sholo 5G،ما متعهد به ترویج توسعه اکوسیستم 5G با شرکای صنعت هستیم.تکمیل انبار هوشمند 5G ارزش فناوری 5G را در تقویت صنایع سنتی در اندونزی نشان می دهد. "
 
یندو لوو اظهار داشت که اندونزیای مخابراتی، با پایبند بودن به چشم انداز اندونزیای نوآوری پیشگامانه برای پیشبرد پیشرفت ملی، متعهد به ارائه اتصال عالی است.راه حل ها و خدمات نوآورانه، و توانمندسازی رشد شرکت های اندونزیایی است. استقرار انبار هوشمند 5G و مرکز نوآوری 5G به دوران جدیدی از تحول لجستیک منجر خواهد شد.افزایش قابلیت های مدیریت لجستیک و بهره وری عملیاتیبا حمایت قوی دولت اندونزی و وزارت ارتباطات، اندونزی مخابرات با هواوی، انجمن های صنعتی، دانشگاه،و سایر ذینفعان مربوطه برای ترویج توسعه اقتصاد دیجیتال اندونزی و کمک به کشور برای دستیابی به اهداف استراتژیک خود از تحول اقتصادی فراگیر و پایدار.
 
اقتصاد دیجیتال نقش فزاینده ای در رشد اقتصادی اندونزی دارد. توسعه اقتصاد دیجیتال نیاز به حمایت موثر از صنعت لجستیک دارد.بر اساس داده های وزارت برنامه ریزی توسعه ملی اندونزی، هزینه های لجستیک اندونزی در سال 2023 14.29٪ از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد.
 
warehouse
 
انبار هوشمند 5G از دوقلوهای دیجیتال و تجزیه و تحلیل داده های زمان واقعی برای بهینه سازی مدیریت موجودی، جلوگیری از کمبود موجودی استفاده می کند،اطمینان از ارتباطات در زمان واقعی بین کارکنان و وسایل نقلیه خودکار هدایت شده (AGV)این سیستم امنیتی هوشمند، که توسط سنسورهای ویدئویی و مادون قرمز هدایت می شود، امنیت انبار را افزایش می دهد.ایستگاه های پایه 5G بسیار کم مصرف هواوی تنها به 5 وات نیاز دارند، معادل یک لامپ صرفه جویی در انرژی است که مصرف انرژی را به شدت کاهش می دهد و به صرفه جویی در انرژی سبز می رسد.